Thursday, August 31, 2006

Ha fucking ha. Det var nettopp en mann i dressbukse, skjorte og slips på døra mi. Gjett hva han skulle snakke med meg om? Riktig! Religion! For en taper. Han skulle vise at Den "Gode" Bok tok avstand fra å bruke religion som en grunn til å krige. Ironisk nok er det kristne som har drept flest i religionskriger. Da snakker jeg om Korstogene i middelalderen og forfølgelsen av jødene.

Du skal gjøre mange feil valg i livet før du står på trappa til et hus i Moss' beste strøk kl. 14.16 og spør om foreldrene mine er hjemme! Hallo? Hvem har vel råd til å bo i Moss' beste nordre og samtidig være arbeidsledig uten intensjon om det?

Husket forresten hva jeg ikke huska i stad. Har tippa. Tippa på Grêmio (Som slo Cruzeiro), Norge og Moss. Norge og Moss var, som vanlig, en stor risiko, men de hadde bra odds, og jeg tippet ikke for mer enn 30 kroner. Vi krysser fingrere på at Moss og Norge vinner, slik at jeg kan innkassere drøye 360 kroner!

No comments:

Post a Comment