Thursday, August 31, 2006

Hallois! Kom nettopp hjem fra skolen, hvor vi hadde prøve på lønningslister. Jeg hadde seff glemt å lese i går, men jeg så ikke ut til å lide av det. Det gikk faktisk riktig så bra, jeg satt opp alle lønningslistene (forhåpentligvis riktig), men svarte ikke på det ene spørsmålet som fulgte med. Burde holde til 4, om ikke 5.

Videre kan jeg melde at Malakoff vgs har blitt invandert av veps. De er overalt og ildsinte. De får massevis av næring av søplekassene som står i skolegården. At det ikke har falt noenj inn at å ha mørke søplekasser stående og koke i sola ikke tiltrekker seg veps er jo intet kort av utrolig.

Et par uker før skoleslutt i sommer kjøpte jeg meg nye ørepropper til mp3-spilleren min (R.I.P.). De var av merket Skullcandy, et respektivt og anerkjent merke. De har nå nesten tatt natta. Det vil si, den høyre proppen funker har lagt seg, og likker i halv-søvne. Den funker ikke, ledningen må ha blitt kuttet eller noe, for når jeg gnukker og gnir på den, hopper den noen ganger inn igjen. Moro. Så, hver gang jeg tar på den etter at jeg har fått den til å virke, detter den ut igjen, sånn som den gjorde akkurat i skrivende stund.

Så, hvis du snakker med meg, og jeg står med øreproppene i øra, betyr det ikke nødvendigvis at jeg hater deg og heller hører på musikk enn å høre på vrøvlet ditt.

Akkurat som russerne har eg alltid noe på gang!

Hvis du er sofavenn og leser dette, det er trening i mårra klokken atten hundre (That's 18.00 if you don't know Norwegian).

Tror det var noe mer jeg hadde på hjartet, men jeg kommer ikke på det. Vi leses eventuelt senere.


Takk for din oppmersomhet.
Steffen.

No comments:

Post a Comment