Thursday, September 07, 2006

Faen, så plagsomt. Jeg finner på mange kule, morsomme og interresante ting å skrive om når jeg er på skolen, men når jeg kommer hjem har jeg glemt det.

Kjøpte meg nye ørepropper i går. Koss Spark plug. Gjett hva? De er allerede herpa, og det er ikke engang min feil! Prøvde de for første gang i dag morgen, og bare den høyre funka. Koselig. Nei.

Videre kan jeg melde at jeg kjøpte meg en jævla fet frakk i går. Ja, du leste riktig. Frakk. Du har kanskje sett José Mourinho ha på seg en. Gleder meg nesten til at det blir kaldt nok til at jeg kan bruke den. Hvor jeg kjøpte den vil jeg ikke røpe, da mange vil kjøpe maken i misunnelse.

Har du et par minutter kan jeg anbefale veldig sterkt at du tar en titt her: http://www.flex.com/~jai/articles/101.html . Det er en side med 101 grunner til å bli vegetarianer. Tror jeg allerede har konvertert. Har ikke spist kjøtt siden lørdag eller fredag.

Om jeg klarer å sluttet tvert med kjøtt vil jo vise seg, men jeg skal i alle fallk gi det et ærlig forsøk.

No comments:

Post a Comment