Thursday, November 15, 2007

Tradisjonen tro er jeg aktiv på bloggen i november, og Kampen mot tilværelsen er tilbake med sitt 59. innlegg.

Vel, siden sist har jeg begynt på skole, blitt russ og begynt å snuse på heltid Det er ganske mye greier som skjer for tiden. Jeg går nå tredjeåret på videregående, allmenn påbygning. Her er det full ståhei og masse lekser. Heldigvis gjør jeg ingen. Som tredje års student er jeg ergo russ og også der er vi allerede i full gang. Det var russekickoff for to uker siden og det var dritmoro. Mange kjente og whiskeyfylla tok kaka. Eneste minus var vel for så vidt musikken, men sånn er det jo nå til dags. Hvordan folk kan høre på trance er ubegripelig for min del, men meg om det.

Det vil kanskje endre seg ved neste fest, som er om en uke, hvor temaet for aftenen er 80-tallet. Vi håper på rock !

Som dere devoterte fans husker skrev jeg i forrige uke at jeg flørtet med å begynne å snuse, og den dealen er nå i boks. Jeg snuser på fulltid, men bare ved behov naturligvis. Og så snuser jeg porsjon, så dere jenter som fortsatt ikke er fullstendig turned off av meg, jeg har ikke kjeften full av snusbiter og snussaft. Æsj.

Som også nevnt i forrige blogginnlegg har jeg følt på meg at jeg har en bok i meg. Den drømmen er nå påbegynt, da jeg har begynt å skrive bok. Selv om det går veldig i rykk og napp med kreativiteten og skriveviljen har jeg skrevet 4 sider i word. Og ja, det er med skriftstørrelse 12, ikke 36. Grunnlinjen for historien er en, as previously announced, triggerhappy, whiskey-drikkende privatetterforsker som ikke er som alle andre. Karakteren er løst basert på meg selv, naturligvis. Følg med i bokhandelen en eller annen gang i 2027!

Før pleide jeg å ha mye å skrive om fordi jeg tok bussen til skolen. Der finner man allslags sprøe folk og scenarioer, og er egentlig en ypperlig måte å observere mennesker på. Om man er interessert i psykologi, ikke er en pervo. Da får du skaffe deg en kikkert. Anyways. Nå er min gode venn/uvenn, alt etter humøret våres, begynt på samme linje som meg, og han har lappen. og presto! Privatsjåfør!


På grunn av denne nye transportasjonsmuligheten har jeg ikke så mye å snakke om lenger, selv om vi diskuterer en god del rar ting oss imellom i bilen. For eksempel, hvordan sender man fotballkamper live på tvers av tidssoner. Altså, hvordan gjøres det?

Satan, klokka er halv to. Fikk kjeft av fatter'n fordi jeg forsov meg i dag. "Du må legge deg tidligere". Sove kan man gjøre i grava. Og som følge av alvorlig søvnmangel, må jeg tylle i meg en halvliter kaffe på morgenen. Bokstavelig talt. Fantastisk, jeg begynner å bli voksen. Avhengig av nikotin og kaffe. Den første snusen på morgenen er så deilig at det antageligvis burde ha vært ulovlig.

I det siste har jeg også diagnostisert meg selv med følgende psykiske "lidelser": OCD og narsissisme. OCD står ikke for the OC-disorder, jeg er ikke avhengig av the OC. Please. OCD står for Obsessive Compulsive Disorder. Det er mest det Compulsive jeg har. Jeg har en utrolig tick med at ting skal være "likt". Hvis jeg snurrer en CD tre ganger mot høyre, må jeg først snurre den tre ganger tilbake, sånn at den er på midten igjen, og så snurre den til venstre tre ganger og tre ganger tilbake til midten.

Og en narsissist er en person som er veldig selvopptatt, anser seg selv som perfekt, tiltrass for mange "fatal flaws", og har vanskeligheter med å innrømme nederlag. Noe som ikke kunne beskrevet meg bedre, for å sitere min gode venn Robert.

Tror ikke jeg skal ta opp noe mer nå. Neste gang er det jubileumsinnlegg og jeg smeller til med en skikkelig god en. Vi leses.

No comments:

Post a Comment