Wednesday, August 25, 2010

Yo homies. Som du kan ha lagt merke til har jeg sluttet å blogge her. Som skribent og assisterende redaktør for Arctic Nova er det bare rett og rimelig at jeg blogger der i stedet for her. Dessuten får jeg flere tilbakemeldinger, kommentarer og treff der. Så FUCK OFF. Neida, bare tuller.

Hvis du liker meg og/eller mine skriverier, kan du gå hit for å sjekke om jeg har skrevet noe du ikke har fåttmed deg:

http://www.arcticnova.org/user/Hellraizer
Hvis du velger "Blogger"-knappen over bildet av meg kan du se mine 15 siste innlegg i kronologisk rekkefølge (de nyeste er øverst). Så langt har jeg skrevet 15 innlegg som kun ligger på Arctic Nova, og ikke her.

Ta det med ro, jeg kommer ikke til å slutte å skrive. Forfatterskap er, som du kanskje vet, min lidenskap og min største ferdighet. Denne bloggen, Kampen Mot Tilværelsen, har en rik historie. Jeg har nå skrevet på denne siden i fire år, og har produsert 149 innlegg av god lengde og ypperste klasse.

Hvis du fortsatt besøker denne siden er jeg glad i deg.

2 comments:

  1. Synd du har sluttet å skrive her. Selvom du fortalte du hadde begynt å skrive på acrctic nova var jeg aldri der..

    Vel, for å si det som det er finner jeg rett og slett ikke frem til blogginnleggene dine. Og ja, jeg har prøvd å trykke over bildet ditt. Har strengt tatt trykket på alt som er. Må man ha account for å kunne lese?

    Sorry for tidenes tåpeligste spørsmål.

    ReplyDelete
  2. Hallo, venn!

    Det er ikke så rart at du ikke finner frem til bloggen min på ArcticNova, vi har nemlig redesignet nettsiden to ganger siden dette ble skrevet! En oversikt over blogginnleggene mine på ArcticNova kan du finne her: http://www.arcticnova.org/no/blog/Hellraizer

    Det siste innlegget som ble skrevet på blogspot er titulert "Kan man si at noen filmer er objektivt bedre enn andre?" på den nye siden, og alle innleggene som ligger over denne tittelen på menyen til høyre er nye innlegg som du ikke har lest enda.

    Det har ikke blitt mye blogging på meg de siste månedene. Sånn går det når man jobber heltid og i tillegg er både assisterende redaktør og seniorskribent for ArcticNova.

    Håper uansett du liker det du leser. Jeg setter stor pris på at du likte mine skriverier nok til å lete etter meg på den nye siden jeg skriver på. Legg gjerne igjen en kommentar (enten her eller der) om hva du synes om det som har blitt skrevet siden jeg sluttet her.

    Steffen.

    ReplyDelete