Friday, August 18, 2006

Ismaskinen må være den mest geniale oppfinnelsen noensinne.



Var på sykkeltur på Jeløyen med klassen i dag. Jeg tryna.

Gjorde ikke noe vondt i det hele tatt, men det ser vondt ut. Kroppen sendte vel ut noe adrenalin eller noe, da. Har et par skrubbsår på håndflatene, og rispa opp kneet ganske godt.

Du skjønner, vi lånte sykler av skolen, fordi Malakoff har blitt en miljø-skole. Det var nye, gamle sykler. Hvis du skjønner. Ikke det? La meg utdype; Det var nye sykler med gammel teknologi. Smart, hva? Det vil si, det var nye sykler med tre gir, og ikke bakbrems på styret, du måtte tråkke bakover for å bakbremse. Dette tok litt tid å bli vant med, og etter 5 minutter tryna jeg. Hadde Johan og Egil foran meg, de bremsa blutselig, jeg fulgte ikke helt med.

I ren desperasjon klemte jeg inn hendene på styret, det vil si bare forbremsen. Ergo, jeg tryna fremover. Idét prøvde å ta meg for med hendene slo jeg de ganske ok, og jeg har ennå vondt i det venstre håndleddet.

Kan inneholde skrivefeil, jeg er helt skutt i hendene. Jau...

No comments:

Post a Comment