Monday, August 28, 2006

    Red Hot Chili Peppers - Blood, sugar, sex, magik
    Nirvana - Incesticide (Rare B-sides, BBC Sessions, Original Demo Recordings, Outtakes, Stuff never before available)
    Jokke & Valentinerne med Tourettes - Prisen for popen [2CD]
    Jokke & Valentinerne - Alt kan repeteres

I tillegg har sett etter ny mp3-spiller i det siste, etter at min gamle konka når jeg kræsja på sykkeltur (noe vi ikke skal diskutere her og nå). Tenkte lenge på å kjøpe meg en iPod Shuffle 1 gig, eventuelt en iPod Nano 1/2 gig, men gikk for en Creative Zen V 2 gig. Den er mye mindre enn en iPod, og koster like mye som en iPod Nano med 1 gig. Den har visst fått veldig bra kritikk, så jeg er ganske så spent på dette.

Kjøpt meg Bonsai-tre også. Tilfelle du ikke veit hva det er, er det er japansk dverg-tre, som ikke er høyere enn 25-30 cm. Det er en slags hobby-plante. Du må stelle den, klippe den, forme den og, selvsagt, vanne den.

No comments:

Post a Comment