Wednesday, October 11, 2006

Fuck, jeg herpa tanna mi nå nettopp. For fem minutter siden. Helt seriøst. Spiste salat, og slo tanna mi hardt borti kanten på glasskåla jeg spiste fra. Jeg slo bort ca. 75% av porselent på den høyre fortanna. For dere som ikke vet eller ikke husker dette, brakk jeg en del av tanna mi vekk i fjerde klasse eller noe. Det skjedde akkurat når vi hadde slutta eller noe. Vi var i alle fall i garderoben Kim André løftet meg og slapp meg ned i gulvet så jeg slo bort en del av høyre fortanna mi.

Nå har jeg igjen klart å skade denne tanna, denne gangen er det selvpåført. Føles veldig rart. Selv om du ikke ser at så mye er slått bort foran, er det mye bak som er borte. Det er litt ekkelt å kjenne på. Jeg kommer sikkert til å kjenne på det 24/7 nå. Æsj...

Jeg trenger ikke å bestille tannlegetime, da, det er jo den eneste plussiden med dette. Ved et slag av sjebnens hysterisk morsomme ironi har jeg allerede tannlegetime til mandag neste uke. Blæh... Skal fylle opp et lite lag med porselen (eller hva faen det er) over mine nedre jeksler. Dette er fordi at jeg, som barn, ikke tålte melk. Derfor fant min mor ut at en glimrende så vel som velsmakende erstattning for melk er JUICE! Jippi! Så der spankulerte jeg rundt og tylla i meg eple- og appelsinsyre fra jeg var liten.

Ikke akkurat det beste for tannhelsen din. På grunn av dette har jeg veldig tynn emalje på tennene, og tåler ikke mest av sitronsyre på tennene. Syrer gjør så det iser i tennene mine. Spesielt sitronsyre. Som enda et storslagent bevis på ironi, er sitronsyre og sitroner generelt det beste jeg vet. Ha fucking ha. Jeg ler meg i hjel. Faktum er, jeg kan ikke spise det jeg liker mest. Kult, hva?

Hvordan hadde du reagert om noen hadde sagt at du ikke fikk lov til å spise din yndlingsrett eller drikke din yndlingdrikke? "Hei, nå kan ikke du spise [Fyll inn yndlingrett] lenger". Ikke akkurat ditt drømmescenario regner jeg med.

Forresten vant jeg en stor banse av Crazy Frog når jeg var i Danmark! På sånt surt spill hvor du styrer kloa. Dette var en megaversjon, og selve Crazy Frog er sikkert 40 cm høy. Jeg ble sinnsvakt happy når jeg vant! Skal jeg si deg hvorfor? Fordi jeg hater han! Du skjønner ikke logikken? Ikke overraskende, det hadde heller ikke jeg gjort om jeg ikke hadde vært meg.

Poenget er at nå kan slå noen (Utenom broren min) for å få ut litt aggressjon. Men det skal ikke være han skjebne. Mohahaha! Han skal brenne! Seriøst. Bokstavelig talt. Jeg har kommet på den geniale idéen om å brenne han. Det blir sikkert gjort til helga. Hihi. Gleder meg.

Tror det var alt jeg hadde på hjertet nå. Beklager det korte innlegget i sted. Tror kanskje det er best å skrive ett langt innlegg om kvelden. Får med alt jeg har opplevd da.

Vi leses i morgen.

No comments:

Post a Comment