Wednesday, November 29, 2006

God kveld, godtfolk.

Her sitter så jeg med et stort flir om min munn. I mitt fang sitter Kaizers Orchestra - Maestro. På vinyl. Et prima samleobjekt. Endelig skal dette fantastiske albumet nytes på rørhøytalerene i kjellerstuen.

Hadde Samfunnslæreprøva i dag. Slapp å lese i går. Digg. Bare leste over et ark med 20 spørsmål om kapittelet. Det gikk fantastisk, la meg si det sånn. Kunne alt, og svarte på alt, så jeg regner meg en ster femmer. Er ikke så godt kjent med Rune Karlsen som lærer ennå, så hvis han er snill med karakterer, får jeg kanskje 6.

Apropos karakterer. Fikk tilbake prøven om lover. Fikk 5. Yes.

Hadde gym i dag. Gikk bra. Var kult. Så var det avsted til byen for å foreta undersøkelse av hvordan bedrifter bestiller varer og hvordan de sjekker varelageret. Det fikk vi en og en halv time på oss å gjøre. Noe som tok ett minutt. Pluss 40 minutter gange da.

I byen traff jeg Christian, Thomas og Numan. Var koselig. Julian Kom også, men da måtte jeg gå. Deretter bar det opp på skolen for å ha Samfunnslæreprøven. Oh boy, for en fantastisk fasinerende og spennende dag.

Fikk litt panikk når jeg kom hjem i dag. Brukte ikke frakken i dag, og der ligger husnøkkelen. Oisann. Etter å ha ringt på døre 100 ganger, sendte jeg en melding til min bror, og spurte han når hans hjemkomst var forventet. Han var hjemme, sa han. Jeg ringte på 400 ganger, og til forklarte over telefon (!) at jeg ikke hadde nøkkel med meg.

Etter 500 påringninger til og 5 minutter, klare han endelig å komme seg ned for å åpne. Jeg mener, ok, han trodde jeg tulla. Men å bruke 5 minutter på å gå 10-15 meter? folk i rullestol hadde trillet ned trappen fortere.

I dag kom den etterlengtede patchen til FM 2007 ut. En patch er en oppdatering til spillet, som fikser feil osv., om du ikke visste det. Etter tre kvarter på FMNorge.com (som la den ut før de som lagde spillet og patchen), ble den fjernet. Fordi den hadde en stor feil som måtte fikses, og den kommer derfor ikke ut før i morgen. Men jeg var kjapp nok. Jeg har patchen.

I morgen er det dataromtid, det vil si CS-tid! Ja! Jippi! Dessverre har vi Egen bedrift, noe som kan klassifiseres som kjedeligere enn å se nesehår vokse. Regnskap, lønningslister, priskalkyler. Hvem bryr seg? Skaff deg en revisor!

Djevelens verk, klokken er bare 21.13. Trodde den skulle være rundt 23.00. Vel, vel. Faen, går ikkenoe bra på glanekassa heller. God kveld.

1 comment:

  1. Skulle gjerne ha fåt servert flere detaljer om ditt blide møte med meg og mine gode venner i Sentrum:)

    ReplyDelete