Thursday, November 16, 2006

Usedvanlig kjip dag i dag. Ikke det at dét er noen nyhet, men. Hver dag er stort sett en nedtur når du er 17 år, går på skole og bor i Moss. Eller, stryk det med Moss. Jeg liker Moss, jeg. Synes det er en helt flott by. Liten og intim, men samtidig ganske stor og har et stort spekter av valgmuligheter for fritidssløsing.

I alle fall; i dag var nettet mitt nede helt til nuh. Gjetter på at det har noe med det dårlige været å gjøre. Har jo regnet i 40 gader og 40 netter. Æsj. Hater regn. Det eneste det er bra til, er å ha en unnskyldning til å sitte inne og slappe av. Og å jogge. Jeg elsker å jogge i regn. Og såille fotball i regn. Fantastisk. Eller hater jeg regn. Jeg liker at det enten er sol og 25 varmegrader, eller snø og 25 kuldegrader.

Hmm. 25 kuldegrader er jo sykt kaldt. 10 minusgrader er vel bedre. Jeg følte liksom at jeg måtte skrive 25 kuldegrader, siden jeg skrev 25 plussgrader. Det er bare sånn jeg er. Ekstrem perfeksjonist - jeg elsker symmetri.

Mens vi er inne på meg: Jeg elsker å skrive om meg selv. Ikke bare om sånne ting som skjer med meg, men virkelig om meg. For eksempel tror jeg egentlig ikke at jeg er så god forfatter. Selv om jeg elsker å skrive og mange synes jeg er flink, mener jeg selv at jeg er så fæl til å fatte meg i korthet. Men det er jo bare perfeksjonismen som slår inn. I mine øyne kan alt være bedre.

Kanskje derfor jeg er så negativ også. Jeg er vel egentlig en ganske stor pessimist, selv om jeg elsker å ha det moro og å le, kan det liksom alltid være bedre. Er det 25 grader ute, er alt jeg klarer å tenke på, at det kunne vært 30.

Sånn ellers er det lite som skjer for tiden. Jeg bruker alt for lang tid på dataen. Jeg trener for lite. Jeg spiser for mye usunn mat. Som vanlig.

Vel, vel. Dette skulle egentlig bare være en liten notis om at nettet hadde vært nede i dag, men det ble visst litt lenger enn jeg hadde forestilt meg. Jeg lover flere innlegg i fremtiden, kanskje ett allerede i morgen. På gjensyn!

No comments:

Post a Comment