Monday, January 01, 2007

Godt nytt år!

Til jul fikk jeg SE k800i, 1150 kroner, gavekort på 200 kroner på Musikkverket og assosierte søtsaker. I tillegg fikk jeg Dan Browns Den digitale festingen. Dumme pappa hadde fått den tidligere (tidspunkt er ennå ukjent for meg) og lagt den under juletreet. Julefeiringen ble avgjort i ro og mak her hjemme, med pinnekjøtt som hovedrett. Nam!

Er allerede ferdig med Den digitale festning, nærmere anmeldelse vil muligens komme. Dan Browns desidert svakeste. Pengene ble brukt på Musikkverket, hvor Tom Waits - Used Songs, Nick Cave and The Bad Seeds - Murder Ballads, Damien Rice - O og The Clash - The Essential ble kjøpt. I tillegg er følgende skiver bestillt fra Platekompaniets nettshop (Død til Musikkverket!): Esbjørn Svensson Trio - From Gagarin's Point Of View, The Clash - The Clash (UK Edition), The Clash - Combat Rock, Nick Cave and The Bad Seeds - The Boatman's Call, Tom Waits - Rain Dogs og John Mayer - Room for Squares.

Nyttårsfeiringen ble gjort i Rygge med store deler av slekta mi. Å drikke seg full, for så å rave rundt med like fulle folk, med fyrstikker og eksplosiver, er ikke noe jeg setter høyt på lista mi. Faktisk var det en rakett som det var noe feil med, som ikke fikk opp farta, og landet (og eksploderte) 30 cm unna bilene i oppkjørselen hvor vi var. Skummelt.

Vel, det var det for denne gang. Bare en liten notis om hva jeg har bedrevet i julen og romjulen. Kampen mot tilværelsen er nå tilbake for fullt!

PS: Vil noen finne på noe, ta kontakt!

2 comments:

  1. Øy! Ikke ønsk død over jobben min!!

    ReplyDelete
  2. Vel, sånn som det er nå, har Musikkverket monopol på platemarkedet i Moss. Når én kjede har alle platebutikkene i en by, blir det ikke sotr konkurranse, blir det vel? Og med liten konkurranse kommer dårlig utvalg og dårlige priser. Når man ikke blir presset til å bli bedre, er det ofte lett å ikke prøve å bli bedre, og det er er akkurat det som er i ferd med å skje.

    ReplyDelete