Tuesday, March 31, 2009

Ja, dette er teknisk sett "mitt første blogginnlegg i 2009", men hvem holder øye på sånt? Jeg ble ferdig med militæret 22. januar, og unnskylder dette noe forsinka innlegget med at jeg har vært ute og levd livet som det skal leves. Men sannheten er at jeg for det meste har sitti på ræva mi foran datamaskinen. Jeg har riktignok vær ukarakteristisk sosial av meg de siste to månedene. Jevnlig poker, sett film og spilt Resident Evil 5 med Robert. Jeg var til og med på en fest på lørdag. Og det var på denne festen jeg fikk streng beskjed om å blogge igjen.

Det har faktisk ligget i tankene mine lenge, og jeg har begynt på et annet innlegg. Det skal være i sann Tucker Max-stil, for de som kjenner hans "tales of drunken debauchery". Jeg er, som mange vet, en av hans disipler. Innlegget skal forøvrig være om når min gode venn Niklas prøvde å banke opp det som skulle vise seg å være et Vigrid-medlem. Med et aluminiumsballtre.

Men nok om det. De fleste, meg inkludert, vil si at denne bloggen har vært meget terapeutisk for meg, og jeg har fått ut en mengde stress, raseri og unødvendige detaljer om livet mitt gjennom Kampen Mot Tilværelsen. som følge av den siste tids bloggtørke er jeg utvilsomt mer narsissistisk (Er det forresten mulig å få dytta inn flere s-er i det ordet noen steder?), obsessive, compulsive og en værre patologisk løgner enn noensinne. For eksempel fortalte jeg for seks timer siden en kioskarbeider at "Jeg er fra Hviterussland, jeg også, men jeg liker ikke Alexander Rybak for det". True story, det er faktisk ord for ord hva jeg sa.

Og apropos narsissisme. Jeg hadde det fantastisk i militæret, og det som direkte følge av at jeg liker å pine meg selv. Jeg mener, finnes det noe bedre enn å sitte på vaktpost klokken 4 på natta i 35 effektive minusgrader? Min noe masochistiske personlighet gjør at jeg også nyter trening. Jeg elsket å trene i militæret, og har faktisk klart å holde det oppe her hjemme. Før likte jeg å jogge meg en tur nå og da, men nå tar jeg også sit-ups, push-ups og noe trening med manualer. Kort fortalt har jeg aldri vært i bedre form.

Mens jeg er inne på et tema jeg sjelden tar opp, meg, er jeg litt usikker på om jeg skal klippe meg for tiden. Jeg har hatt veldig kort hår de siste åtte månedene, men har latt det gro litt i det siste, og jeg befinner meg nå på et punkt de fleste menn kjenner seg igjen i. Håret er litt for langt til å være kult, men er for langt til å være tøft. Så jeg synes jeg ser ut som en taper. Heldigvis har jeg muligens en løsning på vei inn. Har et veddemål med Robert, og hvis jeg taper skal han klippe meg i mohikaner. Noe som Robert tror ville vært en stygg straff for meg. Men som nevnt tidligere er jeg relativt psykotisk, så det ville løst hår"problemene" mine. Hvis jeg vinner veddemålet skal jeg gi han et sugemerke. Slapp av, det er med en støvsuger. Det høres kanskje ikke så ille ut, men han har en kjæreste. Som er i drøyeste laget paranoid.

Nå over til min favorittdel av å blogge, Steffen-filosofi. Først må jeg advare leserne: Steffen-filosofi er noe jeg kommer på mens jeg grubler før jeg sovner, og så skriver jeg det ned på en notisblokk. Ergo er det antageligvis ikke noe som vil virke logisk for folk som er våkne og er ikke meg.

Det er selvfølgelig viden kjent at Supermanns eneste svakhet er kryptonitt. Men min teori er at alt, alt, har en svakhet. Så ville det ikke da være logisk at kryptonitt har en svakhet, noe som gjør kryptonitten effektløs? I mitt sinn høres det logisk ut. Og hvis Supermann da lager kostymet sitt ut av det stoffet som knuser kryptonitt, så ville han vært uslåelig! Det er nesten en stein, saks, papir-problemstilling, men se for deg følgende: Saks er svak mot stein, men stein er (av en eller annen grunn) svak mot papir. Hvis saks da lager seg et skjold av papir, så er saks nå uslåelig.

Nylig ble jeg introdusert til fML, som er en nydelig side. Jeg vil nå gjengjelde tjenesten ved å anbefale noen internettserier jeg simpelten elsker.

I Bet You: Det er et amerikansk TV-show med pokerproffene Antonio "The Magician" Esfandiari og Phil "The Unabomber" Laak. Sistnevnte er forresten an av mine tre guder (i tillegg til nevnte Tucker Max og Adam Carolla, co-creator av Man Show). Programmet går ut på at bestevennene Laak og Esfandiari går rundt i en by og vedder på alt de kommer over. Du kan se det på YouTube.

Kenny VS Spenny: Programmet om to samboere som konkurrerer i forskjellige konkurranser over tre dager. For eksempel: Hvem kan ha en blekksprut på hodet lengst, hvem kan gå lengst uten å bruke armene, hvem kan tåle mest tortur og lignende. Hysterisk morsomt. Sees på YouTube, det meste er lagt ut av brukerne coolMAXuk og douchenozzlesucker.

For å bryte mønsteret med bare gambling: net_work. Genial serie, som bare vises på nettsiden Cracked, som forresten også er en genial side. Det er på en måte en sit-com, bare over 9000 ganger så surrealistisk og kreativt. Har lagt ved en liten smakebit litt lenger ned. Enjoy.

Og det var alt jeg hadde på hjernen for denne gang.


Remember Your First Cup of Coffee? -- powered by Cracked.com

3 comments:

  1. It's the best time to make some plans for the future and it's time to be happy.
    ӏ've read this post and if I could I desire to suggest you few interesting things or suggestions. Perhaps you can write next articles referring to this article. I wish to read even more things about it!

    Here is my webpage; CarbonPoker Promotions

    ReplyDelete
  2. We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your web site offered us with valuable info to work on. You'ѵe done аn imprеsѕіve job and оur ωholе community will bе grateful to you.


    My webѕite :: Americas Cardroom Poker Promotions

    ReplyDelete
  3. I am really imρreѕsed along with your writing talents and аlѕo with thе format for
    your blog. Is this a paid ѕubϳect or dіd you modify it yourself?
    Anywaу stay up the eхcellent quаlity
    writing, it's uncommon to peer a great weblog like this one nowadays..

    my web-site - RPMPoker Bonus

    ReplyDelete