Sunday, April 19, 2009

Hvem ville vunnet en fight to the death mellom en robot og en ninja? En robot er jo så godt som umulig å drepe, men en ninja er en drapsmaskin. Det ville vært en uendelig kamp.

Leste noe som gjorde at jeg holdt på å le meg i hjel for ca. to sekunder siden: "Det hadde ikke vært noe Holocaust hadde det ikke vært for at jøder finnes. Vi burde drepe alle jødene for å forsikre oss om at Holocaust ikke skjer igjen!". Hvis du seriøst er så tilbakestående at du ikke tok den, så fortjener du virkelig å få kaffen din servert med cyanid. Apropos Holocaust: I dag, 20. April 2009, er det 120 år siden Hitler ble født. Vet ikke om du har hørt om denne Hitler-fyren, jeg. Han hadde i hvertfall som mål å gi alle jøder fysisk arbeid, et gratis sted å sove og dusj. Dessverre var det noen som dummet seg ut noe jævli, for i stedet for vann kom det dødelig gass ut i dusjene. Stakkars Hitler oppdaget denne tabben etter 6 millioner av hans elskede jøder var døde, og taklet ikke livet lenger. Han tok sitt eget liv kort etterpå.

Nå skal du slappe helt av før du kaller meg antisemittisk, facist, nazist eller noe lignende, og lese advarselen som står øverst på siden. Hvis du ikke vet hva en spøk er, bør noen leie deg ut i skogen og mate deg med bly. Nok en gang vil jeg referere til advarselen øverst. Fun fact: Adolf stammer fra Adel (Nobel) + wolf. Så Hitlers navn betød Nobel ulv.

Jeg vet ikke ennå hva mitt neste kjæledyr skal være, eller om jeg kommer til å ha flere, men en ting vet jeg. Navnet på mitt neste kjæledyr. Zontar, Lord of the Underworld. Dette er faktisk ikke en spøk.

Å kjøpe meg en skrivebok må være den beste ideen jeg har hatt på relativt lang tid. Jeg satt meg ute i sola i stad. Jeg hadde ikke med meg annet enn solbrillene mine, boka og en penn. Jeg skrev så blekket sprutet. Helt latterlig, jeg har ikke hatt en slik flyt i skrivingen på mange måneder. Jeg liker å skrive på datamaskinapparater, men følelsen av at pennen glir over papiret er helt ubeskrivelig. Jeg var så sinnssvakt "i sonen" at jeg kunne spist kull og driti diamanter. Hvert ord som kom ut var perfekt.

Jeg har funnet den perfekte måten å kaste bort tid på. Omegle. En nettside som lar det snakke med en tilfeldig fremmed helt anonymt. Med andre ord er det fritt frem for å kødde så mye du vil. Jeg kan fortsatt ikke tro at det er folk som bruker den siden som en måte å ha en seriøs diskusjon med noen andre på. Når jeg i sta ble spurt om mitt "asl" svarte jeg "120/m/germany. It's my birthday!". Et helt herlig verktøy for å kødde med noen fremmede på.

No comments:

Post a Comment