Tuesday, December 12, 2006

I helga var jeg aleine hjemme. Eller, min bror var der også. På fredagen var det poker/film/henge med "crewet", yo. Vi så Hostel. Dårlig. Selv om det er nakne damer og blod, vil ikke det si at det er en bra film. Og sure Henrik holder på med ei ny dame. Haha.

Han sa han skulle opp og "slippe atombomba", om du skjønner. Da han ikke kom tilbake etter 20 minutter, lurte vi på hva som skjedde. Jeg, Robert, Daniel og Niklas (som for anledningen var drita på rusbrus) gikk ut for å lete. Det gikk ikke lang tid før mitt team (meg og Robert) fant mistenkte. I en fjortissgjeng. Hva skjer? Følg med!

Etter litt barnslig, men morsom, barneskolelusking, ankom Team To. Niklas, stadig beruset, bestemte seg for å gå nærmere. Han må ha vært 10 meter unna når han trodde han ble sett, lo som en idiot og løp frem. Dessverre hadde det seg slik at han slett ikke hadde blitt sett. Tulling. Ekspedisjonen ble avsluttet da vi bestemte oss for å la turtelduene være i fred.

Denne jenten jeg snakker om, er det sikkert mange som lurer på hvem er. Ingen andre enn Mrs. X selv. Om du ikke knekker koden, er du ikke verdig (Ble litt Da Vinci-kode-aktig der).

La meg vel ikke før tre-fire på fredag, og våknet etter 12 timers søvn på lørdag. Lørdag skjedde det ingen verdens ting som dere ville finne leseverdig. På søndag sov jeg. Og pugget til mandagens terminprøve i Salg og service og Sikkerhet (det er to fag, ikke ett som er mongoskrevet).

På mandag var det stro forvirring som rådet. Ingen hadde fått beskjed om å ta med Lovsamlingen, men jeg tror det var noe sånn som tre-fire som hadde den med. På biblioteket hadde de én til utlån. Dermed ble det til at alle guttene brukte Tommys lovsamling. Johan var den første som brukte den, og han lagde to eselører på de to paragrafene vi trengte i de to lovoppgavene. Deilig!

Vi hadde forøvrig samme vakt som på norsktentamen. Ho ser ut som en åndsvak gås. I tillegg har hoen utrolig irriterinde uvane. Jeg sitter (som alltid) med musikk i øra og hører ingenting. Så ser jeg bort på ho, og ho ser meg rett inn i øyene mens det ser ut som om hun hvisker noe til meg. Jeg tar øreproppene ut i ren refleks, og det viser seg at ho sitter og tygger på tungen sin. Hva faen er det for noe?

Jeg lå an til 5 i Salg og service, men jeg ødela nok den karakteren i går. Blir vel en treer, i best fall en sterk en.

I dag var det lesedag, siden vi skal ha terminprøve i Egen bedrift og Prosjekt (to fag, ikke mongo) i mårra. Like vel sitter jeg her og skriver. Faen, denne dumme web log-en kommer til å bli min karaktermessige død! Klarte utrolig nok å få meg opp på morgenen i dag. Tok meg en dusj, og kom meg til byen. Der handlet jeg meg Beatles - Love og U2 - 18 singles. Sitter nå og hører på sistnevnte, som i prinsippet er en Best of.

Kom nett hjem fra senteret borti her. Det vil si Mosseporten. Der traff jeg min gode venn Christian. Vi diskuterte lenge om julegavekjøp til hans far. Etter en halvtime, skilte vi veier (fikk streng beskjed om å skrive langt om dette).

Bestemte meg for at min gave til mine venner i år, er at de ikke trenger å kjøpe gave til meg, så jeg kjøpte noen plater til meg selv for å feire: U2 - How to dismantle an atomic bomb, Bruce Springsteen - We shall overcome (The Seeger sessions), Bruce Springsteen - Greatest hits, Stevie Ray Vaughan and Double Trouble - Greatest hits og Neil Young - Living with war ble resultatet. Kikket litt på The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland en stund, men jeg er litt usikker på om jeg ville ha likt Jimi nå for tiden...

Og så var denne helvetes delen over! Får håpe du er fornøyd når jeg står på McDonald's og flipper burgere! Nei da. Vi leses. Antagelig allerede i morgen, i og med at jeg kommer til å slutte tidlig ;) Beklager kort del, men jeg er ganske stressa nå.

No comments:

Post a Comment