Saturday, July 11, 2009

Jeg tror ikke det er tilfeldig at ordene Auschwitz og Alzheimers er så like. De er begge relativt jævlig. Egentlig er ordene ikke så veldig like, det er bare to ord som starter på a og har z i seg.

Å. Fy. Faen. Jeg redigerte nettopp ferdig del 1 av 3 fra filmmaraton-konkurransen for Steffen VS Robert, og gikk ut av Pinnacle (Redigeringsprogrammet mitt). Når jeg skulle laste opp filmen til YouTube gikk det ikke. Hvorfor? Fordi filen er 0,09 gigabyte for stor. Fuuuck. Jeg får starte fra scratch når jeg kommer hjem fra ferie.

Klokka er nå 00:33 natt til lørdag 11. juli, og dette er det siste innlegget mitt før jeg drar på ferie til Tromsø i en uke. Gleder meg mer enn hva som kan ansees sunt. Det blir deilig å plugge seg ut fra interweb. Jeg skal ha med meg kameraet, så dere kan antageligvis glede dere til en liten smak av nord-norsk landsbylanskap.

1 comment: