Monday, November 09, 2009

Jeg er alt for glad i grå hettegensere. Fem av mine seks hettegensere er gråe.

Jeg har nesten lyst til å se Twilight bare for å gjøre narr av den, som jeg gjorde med den skremmende dårlige Transformers 2.

Jeg må advare deg med en gang: Min rant om hvorfor handikap-plasser er B.S. kommer ikke i dette innlegget. Innslaget utgår, og blir erstattet med følgende:

Som trofast leser er du klar over at jeg måtte sende min Xbox på reparasjon torsdag 29. oktober, og at jeg allerede har forhåndsbestilt et spill (Call of Duty 6: Modern Warfare 2 Prestige Edition til Xbox 360) som kommer til meg i morgen. Vel, alt gikk kjempefint med reparasjonen, og Xboxen min var på vei hjem igjen når amatørene UPS bestemmer seg for å ta en hviledag på søndag! Jeg veit ikke om dette var bare for å være jævlig mot meg eller om de er så elendige at de ikke jobber på søndager NÅR JOBBEN DERES ER Å LEVER PAKKER I TIDE, men på grunn av dette får ikke jeg spilt Modern Warfare 2 på utgivelsesdagen. Jeg må vente til onsdag, en hel dag etter at 10 millioner andre har fått det.

Ikke bare det, men UPS er et så katastrofalt tilbakestående selskap at de ikke klarer å gi meg noe bedre anslag enn at de kommer med pakken "mellom 09:00 og 19:00" ! Kødder dere med meg? Gud, straffer du meg? Dette virker som trivielle problemer for dere utenforstående, men dette er et spill jeg har gledet meg til i åtte måneder! Dette er det spillet jeg har gledet meg mest til i hele mitt liv, og nå skal alt gå til helvete, det er klart det!?

Ugh. Så, la oss oppsummere: UPS tar seg en hviledag i stedet for å gjøre seg verdt pengene de får betalt, og på grunn av dette får jeg spille drømmespillet mitt en dag etter alle andre. Og fordi de har et like bra tidsbegrep som narkiser vet jeg ikke om jeg får spille 33 eller 43 timer etter alle andre. Åh... Jeg skulle vært rik. Da hadde jeg bare kasta Xboxen ut av vinduet og kjøpt meg en ny. Så hadde jeg kjøpt opp UPS, sparket samtlige ansatte, og begjæret selskapet konkurs. Er det mulig? Faen, hjerner som maurslukere.

Gi dere med "Starbucks til Norge NÅ!!!"-grupper på Facebook! Faen i helvete, dette provoserer meg! Hvis du ikke liker kaffe med mindre det er en Java chocolate chip dobbel latte frappuccino, SÅ LIKER DU IKKE KAFFE! Kaffe er svart, din forbanna idiot! Det er dette som er feil med samfunnet: Man kan ikke spise noe som ikke er fylt til randen med sukker, og så lurer folk på hvorfor de blir feite?! Jævla idioter!!!

Før vi fortsetter med innlegget har jeg lyst til å gå litt videre inn på noe av det jeg var borti i forrige innlegg: Gener. Det er slik i Norge at Janteloven går over alt annet. Alle skal være like. Det er faen meg som å bo i Sovjet. Det er faktisk sånn at alle blir født anderledes. Det finnes for eksempel et avhengighetsgenom. I Norge har vi bare ett ord for avhengig, så jeg må bytte til engelsk litt. Vanlige folk kan bli "dependent" av stoff og piller, mens de som har genet for avhengighet kan bli "addicted".

La meg ta et annet eksempel: Tror du virkelig at Usain Bolt er tidenes raskeste menneske fordi han vil vinne mer enn motstanderne? Tror du han er best fordi han har bedre treningsfasiliteter på Jamaica enn de har i U.S.A.? Han har sikkert trent like mye og like bra som alle andre i sprintfinalene, poenget er at han er bedre enn de andre. Han ble født sånn. Han er høy, og har derfor lange, tunge lårmuskler som lar han løpe fortere.

Et annet klassisk eksempel er Michael Phelps, tidenes beste svømmer. Han har ikke vunnet 16 gullmedaljer bare fordi han har trent hardt hver dag over lang tid, selv om det selvfølgelig har noe å si. Men han også er velsignet genetisk. Han er høy, og har lange armer, men bena hans er forholdsvis korte. Det er derfor han er best.

Videre: Som du kan lese i kommentarfeltet under forrige innlegg er det ekstremt kontroversielt at jeg har gitt meg selv en diagnose. Det er tydeligvis umulig for meg å vite om jeg har en psykisk lidelse. Artig. I tillegg ble jeg bedt å om å bli voksen av en som er to år yngre enn meg. 22 kommentarer er forøvrig ny rekord for Kampen Mot Tilværelsen. Og jeg vet enda ikke hvem denne tosken "irritert91" er. Både Sjur, min venn Robert og min bror Kevin nekter for at det er noen av de. Spesielt...

Endelig har vennegjengen min funnet tilbake til pokerbordet, og vi har nå spilt poker to helger på rad. Vi har vel ikke spilt poker siden slutten av mai, så det var virkelig på høy tid at vi tok opp lidenskapen vår (Les: min). Til tross for at jeg ikke hadde spilt på 5-6 måneder har jeg gjort det overraskende bra. Jeg har vunnet en runde og kommet på andreplass en gang. Dette gjør at jeg går 50 kroner i pluss, noe som ikke er verst.

Jeg sverger ved min penis, hvis jeg ikke hadde hatt dette tastaturet som punching bag og denne siden som ventil, så hadde jeg før eller siden drept.

2 comments:

  1. "Og jeg vet enda ikke hvem denne tosken "irritert91" er. Både Sjur, min venn Robert og min bror Kevin nekter for at det er noen av de".

    Og der gikk du tom for folk du kjenner?

    ReplyDelete
  2. anbefaler deg å skrive ei bok ;)

    hilsen rom 204 beboer.

    ReplyDelete